• Acasa
  • Despre
    • Despre noi
    • Conducere
    • Statistici si buget
    • Legislatie, ROF, ROI
    • Sponsorizari
    • Anunturi
    • Declaratii de avere
    • Salarii
    • Colaborari-parteneriate
    • Consiliul Etic
    • Structura Spitalului
    • Integritate
  • Spital
    • Tarife servicii medicale spitalicesti decontate CASMB
    • Centrul de evaluare COVID-19
    • Serviciul SPIAAM
    • Sectii clinice
    • Dotarea cu aparatură medicală
    • Specializari si competente
    • Ghidul pacientului
    •   Informatii pacienti
    •   Interiorul spitalului
    • Profesional
    •   Articole
  • Ambulator
  • Laboratoare
    • Endoscopie
    • Analize Medicale
    • Radiologie si Imagistica Medicala
    • Anatomie Patologica
    • Medicina Nucleara
    • Explorari Functionale - Electrofiziologie si Angiografie
    • Recuperare-Medicina Fizica si Reabilitare
  • Cercetare
    • Atestare
    • Publicatii
    • Granturi
    • Manifestari stiintifice
  • Invatamant
    • Studenti
    • Postuniversitar
  • Media
  • In atentia apartinatorilor
  • Contact
    • Adresa
    • Scrie-ne!

  Informatii pacienti


 

 

Tarife alocatie hrana
       
Nr.Crt. Regim alimentar UM Tarif
1 Regim comun norma hrana pacient /zi 11 lei
2 Regim fara sare norma hrana pacient /zi 11 lei
3 Regim ulcer - D2 desodat norma hrana pacient /zi 11 lei
4 Regim hepatic desodat norma hrana pacient /zi 16.50 lei
5 Regim renal desodat norma hrana pacient /zi 11 lei
6 Regim azot desodat norma hrana pacient /zi 11 lei
7 Regim diabet zaharat + supliment desodat norma hrana pacient /zi 16.50 lei
8 Regim lauze hiposodat norma hrana pacient /zi 16.5 lei

 

 

Materiale informative, educatie sanitara si preventie infectie cu SARS-CoV-2

  • Cum să purtați corect masca
  • Cum sa fii bine protejat de infectia cu noul coronavirus
  • Comportamente privind sănătatea în perioada pandemiei COVID-19

Educaţie sanitară și prevenţie în contextul SARS-Cov 2

 

Respectaţi cu stricteţe regulile de igienă personală recomandate de autorităţi, pentru a vă proteja atât pe dumneavoastră cât și pe cei apropiaţi.

  • Spălaţi-vă pe mâini cu apă și săpun, minimum 20 de secunde, după orice contact cu o suprafaţă potenţial contaminată.
  • Folosiţi prosoape de hârtie, de preferat, pentru a vă șterge mâinile.
  • Nu vă atingeţi ochii, nasul sau gura cu mâinile neigienizate.
  • Dacă strănutaţi sau tușiţi acoperiţi-vă gura și nasul cu un șerveţel de unică folosinţă, pe care aveţi grijă să-l aruncaţi imediat la coșul de gunoi.
  • Dezinfectaţi frecvent, cu soluţie pe bază de alcool sau clor, suprafeţele cu care intraţi în contact, atât acasă cât și la locul de muncă.
  • Aerisiţi de mai multe ori pe zi încăperile în care desfășuraţi activităţi.
  • Luaţi medicamente numai la prescripţia medicului.
  • Nu beţi lichide din aceeași sticlă/pahar cu alte persoane și nu folosiţi aceleași tacâmuri.
  • Nu intraţi în contact direct cu persoanele aflate în autoizolare la domiciliu, indiferent dacă prezintă sau nu simptome specifice coronavirus.
  • Pe perioada stării de alertă, masca de protecţie trebuie purtată în orice spaţiu public închis, spaţii comerciale, mijloace de transport în comun și la locul de muncă, pe toată durata prezenţei în oricare din spaţiile închise precum si in spaţiile publice deschise.
  • Masca de protecţie trebuie să acopere complet nasul și gura persoanei care o poartă.
  • Evitaţi zonele aglomerate unde sunteţi expuși la contact direct și/sau interacţiune cu un număr mare de persoane, de tipul adunărilor publice, cozi, zone de trafic intens, zone de recreere.
  • Limitaţi la maximum orice contact direct cu alte persoane, în afara celor care fac parte din familia restrânsă, prin gesturi cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrăţișările, sărutul obrajilor sau al mâinilor, atingerea feţelor cu mâinile.
  • Evitaţi contactul cu suprafeţelor care sunt atinse în mod frecvent și de alte persoane, precum: balustrade, clanţe, mânere, butoane de lift sau de acces.
  • Păstraţi o distanţă semnificativă, de 1,5 metri, faţă de celelalte persoane pe care le întâlniţi.
  • Folosiţi, pe cât posibil, rute sau modalităţi alternative de transport pentru a evita zonele aglomerate de trafic de persoane. În cazul în care programul vă permite, folosiţi intervalele orare cu nivel scăzut de trafic de persoane.
  • Asiguraţi-vă, după folosirea transportului în comun, că v-aţi igienizat mâinile înainte de a vă atinge faţa, nasul sau gura.
  • Limitaţi folosirea bancnotelor și a monedelor, optând pentru plăţi cu cardul/telefonul sau plăţi on-line.
  • Optaţi pentru munca de acasă, în măsura în care aveţi această posibilitate oferită de angajator.

 

 

 

Protocol de informare a pacientilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul

Uniunii Europene nr 679/2016

 

Ordinul nr. 1501/2016, privind aprobarea implementarii mecanismului

de feedback al pacientului in spitalele publice (in format PDF)

 

 

Nota de informare privind protectia datelor cu caracter personal elaborata in conformitate cu OMS 1501/2016 privind aprobarea

implementarii mecanismului de feedback al pacientului in spitalele publice

 

 

Instructiuni privind aplicarea Ordinului CNAS 171/2017

Ordinul  CNAS 171/2017

Chestionar de satisfactie pacient Anatomie Patologica

Drepturile pacientilor

Obligatiile pacientilor

Informatii despre internare si externare

Lista de preturi pentru investigatii la cerere

 

 

 

Informatii despre cardul european
Cardul european si cardul national de asigurari sociale de sanatate - Legea Nr. 95 din 14 aprilie 2006-extras-privind reforma in domeniul sanatatii-actualizata

 

 

Cardul european de asigurat


    

Ce este cardul european de asigurat?


           Cardul european de asigurat este documentul care confera titularului asigurat dreptul la prestatii medicale necesare in cadrul unei sederi temporare intr-un stat membru al Uniunii Europene.
           Acest document se elibereaza la cererea persoanei asigurate, pentru deplasari scurte (de maxim 6 luni) in afara granitelor Romaniei si este valabil numai pe teritoriul statelor membre UE. Cardul european de asigurat nu este obligatoriu, iar trecerea frontierei nu este conditionata de prezentarea acestuia, fiind suficienta prezentarea oricarui alt tip de asigurare medicala.


 

Cine il poate detine?


           Pot beneficia de card european de asigurat toti cetatenii care au calitatea de asigurat in sistemul de asigurari sociale de sanatate si fac dovada achitarii la zi a contributiei.
           In situatia in care persoana care a obtinut un card nu indeplineste toate conditiile in baza carora s-a eliberat cardul pe toata perioada de valabilitate a acestuia (inclusiv plata contributiei de asigurari sociale de sanatate) si in aceasta perioada beneficiaza de servicii medicale in cadrul unei deplasari intr-un stat membru al Uniunii Europene, persoana in cauza va suporta contravaloarea acestor servicii. In aceasta situatie, casa de asigurari de sanatate emitenta a cardului va rambursa contravaloarea acestor servicii institutiei din statul membru care a acordat serviciile si, ulterior, va recupera contravaloarea acestora de la persoana in cauza.

 

Ce drepturi confera?


           Cardul european de asigurat confera dreptul de a beneficia de asistenta medicala necesara in cursul unei sederi temporare intr-un stat membru al UE, dar nu acopera situatia in care asiguratul se deplaseaza intr-un stat membru UE in scopul de a beneficia de tratament medical pentru afectiuni preexistente deplasarii.
           Serviciile medicale acordate in statele membre UE, in baza cardului, sunt cele prevazute de legislatia fiecarui stat si nu trebuie sa depaseasca ceea ce este necesar din punct de vedere medical in timpul sederii temporare.


Cat costa?


          Incepand cu 1 ianuarie 2008, cardul este gratuit.


 

Cat timp e valabil?


           Cardul este valabil 6 luni de la data eliberarii. Cu maxim o luna inainte de expirarea lui, se poate obtine unul nou urmand procedura normala.


 

Care este procedura de obtinere?

           1. Completezi si semnezi cererea de eliberare a cardului european de asigurat. descarca modelul
           2. Atasezi copie BI/CI si adeverinta de asigurat sau adeverinta de salariat. Pentru salariati, la adeverinta de salariat se anexeaza documentele care atesta plata contributiei de sanatate pe ultimii 5 ani (copie dupa cartea de munca, chitante de plata, documente care atesta faptul ca au facut parte din categorii de asigurati exceptate de la plata contributiei, respectiv, cu plata contributiei din alte surse).
           3. Depui cererea + documentele la sediul CASMB din Strada Gheorghe Titeica, dupa programul de lucru cu publicul de aici www.casmb.ro.
           4. Cardul iti va fi eliberat in termen de 7 zile lucratoare de la data depunerii documentelor de mai sus.
           5. In cazul in care a fost obtinut un card CEASS, dovada calitatii de asigurat se face de la data obtinerii cardului precedent si pana in prezent.
          

NOTA

      In cazul in care pentru depunerea / ridicarea documentelor nu se prezinta beneficiarul direct, persoana imputernicita de catre acesta va prezenta urmatoarele documente:

    • copie dupa Cartea de identitate sau Buletinul de identitate (pagina 2, 3, 4 si mutatia daca este cazul) a/al persoanei imputernicite
      sau
    • copie dupa Cartea de identitate sau Buletinul de identitate (pagina 2, 3, 4 si mutatia) a/al beneficiarului direct
    • Declaratie pe propria raspundere (ANEXA ) a persoanei imputernicite din care sa rezulte ca a fost imputernicita de catre beneficiarul direct pentru depunerea sau ridicarea unor documente.

Lista Programelor Nationale de Sanatate



Servicii medicale pe tipuri de asistență medicală

 

Pachet Minimal

Pachetul minimal de servicii medicale în asistența medicală primară

Pachetul minimal de servicii medicale în asistenţa medicală ambulatorie

Pachetul minimal de servicii medicale pentru asistența medicală spitalicească

Pachetul minimal de servicii medicale pentru consultaţii de urgenţă la domiciliu şi activităţi de transport sanitar neasistat

Pachetul minimal de servicii medicale pentru medicina dentară


 

 

Pachet de bază

Pachetul  de servicii medicale de baza pentru asistenta medicala spitaliceasca

Pachetul  de servicii medicale de baza pentru consultatii de urgenta la domiciliu si activitati de transport sanitar neasistat

Pachetul  de servicii medicale de baza pentru ingrijiri medicale la domiciliu si ingrijiri paliative la domiciliu

Pachetul  de servicii medicale de baza in asistenta medicala de reabilitare medicala in sanatorii  balneare si recuperare medicala in alte sanatorii si preventorii

Pachetul  de baza pentru medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu
 
Pachetul  de baza pentru dispozitivele medicale destinate recuperarii unor deficiente organice sau functionale in ambulatoriu

Pachetul  de servicii de baza in asistenta medicala primara

Pachetul  de servicii medicale de baza acordate in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice

Pachetul  de servicii medicale de baza acordate in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinica de reabilitare medicala

Pachetul  de servicii medicale de baza pentru medicina dentara

Pachetul  de servicii medicale de baza in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati paraclinice

 

 

 






^Sus

Copyright © 2014. Spitalul Clinic de Urgenta "Sf. Ioan" Bucuresti. Toate drepturile rezervate.